Joulukuu

Perjantai 7.12 lähdimme bussilla hesaan 2- valintoihin iloisin mielin. Saavuimme hotellillemme Grand Marine, laitoimme kiireellä meikit ja kynsilakat, hiukset laitoimme jo bussissa. Ja istuimmekin jo bussissa. Siellä huomasimme että monelta oli unohtunut jotain kotiin tai huoneeseen ja sit soiteltiin Jyväskylään et voisko puuttuvia tavaroita Tuua junnujen mukana tänne hesaan. Kun oltiin hallilla mentiin heti lämppäämään ja sitten jo koppiin, kopissa kaikki sujui hyvin, kunnes aadalla rupesi vuotamaan verta nenästä ja sitähän tuli paljon. Aada pääsi kuiteskin jäälle. Kisaharkka ei mennyt ihan odotetusti, mutta ihan hyvin. Sitten lähdettiin hotellille ja mentiin syömään ja kun oltiin syöty nii mentii illanviettoon ja sit nukkumaan.

Aamulla herättiin ja käytiin aamupalalla. Sit mentiin laitta...maan hiuksia ja meikkejä. Ja lähdettiin hallia kohti, kun oltiin perillä saatiin unohtuneet tavarat. Mentiin alkuverkkaa ja nostettiin fiilistä. Sitten olikin jo aika mennä koppiin ja sen jälkeen jäälle, oli meidän vuoro näyttää että mitä me osataan! Ohjelma meni tosi hyvin vaikka 1 kaatuminen tuli. Menimme iloisina loppuverraamaan ja sen jälkeen syömään spagettia.
Katsoimme muita joukkueita ja kannustimme myös junnujamme. Menimme palkintojenjakoon ja saimme pronssiset mitallit kaulaamme. Sitten lähdettiinkin jo kotia kohti . Kotimatka sujui hyvin kävimme matkanvarrella täyttämässä maahamme hesessä.

Kisojen jälkeen lähestyi seuran joulujuhla jonne harjoittelimme uuden hienon ohjelman.

Ja sitten siihen maagiseen hiihtoreissuun. Se ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan sillä Allu kaatui alamäessä ja sai aivotärähdyksen ja mojovan mustelman silmäkulmaansa. Aadalla tuli verta nenästä kun kaatui. Hiihtomaassa meillä oli talviolympialaiset ja JEE ryhmä voitti sen. Kaikki sai vaahtokarkkeja palkinnoksi ja saimme pistaa niitä ja makkaroita tulille ja sit paluu matkalla emppu kaatui ja sai aikamoiset ruhjeet naamalleen, mutta kaikki kuitenkin selvisi tuosta reissusta :D Iloisin mielin kohti tulevaa. :)