Tikkurila-räp :D

Shalalala dum daa 4x

Jep, jep, on epätavallinen lauantaipäivä, mä chillaan hotellilla eikä oo huolen häivää, illanvietto alkaa koht, ja esitys tekemättä, mut ei jaksa stressaa, tuskin ne mut lavalta jättää , huomaamatta alan taas riimittelee päässä, iha turhaa, ei siit saa kunnon esitystä,
ku mä katon mun cäppii ja vaa aattelen räppii, alkaa ulos virrata settii,
ehkä mun vaa pitäs saaha inspiraatiota, mut tässä makoillessa se on melkei mahotonta, pitäis mieltä siihe suuntaa vähä lykkää, et se tajuis, et sei räpist oikeesti tykkää, ku tyhjästä, MC ilmestyy mun etee: "Hei mite menee?", "Iha hyvi täs hurisee ", sekunni tosi hyvä fiilis, muttei iha kahta ku se kattoo mun raapustuksii, ja kajahtaa:
Pikku J, Pikku J, mitä sä oikee teet,
Pikku J, Pikku J, tää peli ei vetele,
Pikku J, Pikku J, sun pitää ottaa mut mukaa,
Pikku J, Pikku J

jep,jep BOOOM....

BD tapas toisensa huhtikuun keskivaiheil, katseet kohtas hetkeks, sit BD tajus et se, tuijottaa, tuijottaa ei saa irti silmii, tai illal silmii kiinni, ku luistelee pitki pilvii,
Piispalan leiril alko harjotella kohtii, jotta Kuortaneel voitais jo tehä kokonaisii, Tanja teki siellä jo, selväks joukkueellee, et tällä kertaa hopeefinaalii se ei tuu kyllä meneen,
ne oli voitonjanosii ja samal onnellisii, ja kun BD:n valkut hoiti BD:n ongelmii nii, yks päivä BD soitti vanhemmille: "Me saatiin valinnois pronssii, ja parempi et, siel juhlat oottaa ja paljon pullaa, me kaivataan hoivaa, on ollu rankkaa", vaik oikeesti tarvii jotai aivan muuta, pelkästää Facebookiin, ei taivaalt kuuta,
BD on valo mun sydämmessäin, loistaa kirkkaana edessäin, ja aina kun ootte mun lähelläni tunnen kätenne kädessäin,

BD:n odotan huomenna voittavan, monta kertaa mua halaavan ja SM:eissä Hesassa taas jäällä loistavan 2x

1,2,3,4

Mua ei estä mikää, sua ei estä mikää, kuha tähtäät siihe, mikä eessä siintää, kunnianhimo, ihmine elää siitä, saat vähä vähä lisää, eikä mikää enää riitä 2x

Me ollaan nuoriso, me ollaan tulevaisuus, kaikki kasvaa, BD varttuu, virheist oppii, ja kokemus karttuu 2x

By: Pikku J & MC Plaza

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti